Reklama

Konsumenci szukają w sieci ulubionych marek

Rynek odzieżowy jest mocno rozdrobniony, co widać też po preferencjach zakupowych konsumentów.

Aktualizacja: 31.08.2017 21:24 Publikacja: 31.08.2017 21:06

Foto: 123RF

Z badania IBRiS dla „Rz" wynika, że jeśli chodzi o listę marek odzieżowych, które cenimy najbardziej, to prowadzą takie firmy, jak Adidas, Vistula i Puma. Marki największe pod względem generowanych przychodów czy liczby salonów, jak H&M, Zara, Reserved, Cropp czy Mohito, mają poniżej 10 proc. wskazań.

Jeśli chodzi o listę firm, których produkty konsumenci chcą kupić w nadchodzących 12 miesiącach, prowadzą także Adidas, Puma i Vistula.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Biznes
Umowa na 180 czołgów K2. Tym razem skorzysta polski przemysł
Biznes
Polska zamawia kolejne czołgi K2. Do 2030 roku będzie pancerną potęgą Europy
Reklama
Reklama