Reklama

Inwestycje w e-commerce kosztują

Grupa Gino Rossi poświęca zyski, a CCC sprzedało inwestorom nowe akcje, aby rozwijać internetowy kanał sprzedaży.

Publikacja: 10.09.2017 20:09

Inwestycje w e-commerce kosztują

Foto: 123RF

W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca obuwniczo-odzieżowa grupa Gino Rossi wykazała 84,7 mln zł przychodów, 7 mln zł zysku operacyjnego powiększonego o amortyzację (EBITDA) i 4,4 mln zł zysku netto.

Mimo że EBITDA była niższa niż przed rokiem o 5,5 proc., to – podobnie jak przychody – była wyższa od średniej prognoz analityków z biur maklerskich. W efekcie w piątek notowania akcji Gino Rossi zyskiwały na giełdzie w Warszawie na wartości około 3 proc., do 1,81 zł. Z czasem entuzjazm inwestorów wyhamował i na zamknięciu sesji akcja Gino była droższa o 1,74 proc. niż w czwartek.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump twierdzi, że szefowie GM i Forda podziękowali mu za cła na ciężarówki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama