Aktualizacja: 06.10.2017 10:11 Publikacja: 06.10.2017 09:55
Foto: Bloomberg
Amazon Bar (bo tak będzie nazywał się ten lokal) zostanie otworzony 20 października w tokijskiej dzielnicy Ginza. Będzie on otwarty tylko przez 10 dni, a spółka nie wyjaśniła, czemu tylko tak krótko. Zamiast menu będzie funkcjonował w nim system rekomendacji. Sommelierzy będą na miejscu doradzali klientom, jakie powinni wybrać drinki. W lokalu będą też dostępne specjalne drinki, serwowane tylko tam.
W zeszłym roku Amazon uruchomił w Japonii system sommelierskiej rekomendacji win na telefon. Spółka rozszerza też swoją obecność na rynku spożywczym. Kilka miesięcy temu kupiła sieć sklepów Whole Foods.
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas