Reklama
Rozwiń

Nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

ThinQ to nowy brand, który pojawi się na rynku.

Aktualizacja: 22.12.2017 11:45 Publikacja: 22.12.2017 11:42

Nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

Foto: 123RF

Za jego rozwojem stać będzie LG, która chce nadać ją wszystkim swoim urządzeniom wykorzystującym sztuczną inteligencję (AI) - poczynając od AGD, przez elektronikę użytkową, po usługi. LG ThinQ to produkty korzystające z technologii deep learning, co oznacza, że „uczą się” oraz komunikują między sobą.

Firma LG zainicjowała swoje działania związane ze AI już na początku br., informując o planach związanych z wyposażeniem wszystkich urządzeń AGD klasy premium w łącze Wi-Fi. Kolejnym krokiem było otwarcie laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Seulu, w którym prowadzone są prace badawczo-rozwojowe nad AI. Dzięki nim stworzono technologie umożliwiające rozpoznawanie oraz analizę głosu, ruchomego obrazu i sygnałów z czujników, a w rezultacie „uczenie się” zachowań użytkowników. Laboratorium AI przyczyniło się do opracowania inteligentnych lodówek, pralek i odkurzaczy, a także klimatyzatora. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina