Nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

ThinQ to nowy brand, który pojawi się na rynku.

Aktualizacja: 22.12.2017 11:45 Publikacja: 22.12.2017 11:42

Nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

Foto: 123RF

Za jego rozwojem stać będzie LG, która chce nadać ją wszystkim swoim urządzeniom wykorzystującym sztuczną inteligencję (AI) - poczynając od AGD, przez elektronikę użytkową, po usługi. LG ThinQ to produkty korzystające z technologii deep learning, co oznacza, że „uczą się” oraz komunikują między sobą.

Firma LG zainicjowała swoje działania związane ze AI już na początku br., informując o planach związanych z wyposażeniem wszystkich urządzeń AGD klasy premium w łącze Wi-Fi. Kolejnym krokiem było otwarcie laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Seulu, w którym prowadzone są prace badawczo-rozwojowe nad AI. Dzięki nim stworzono technologie umożliwiające rozpoznawanie oraz analizę głosu, ruchomego obrazu i sygnałów z czujników, a w rezultacie „uczenie się” zachowań użytkowników. Laboratorium AI przyczyniło się do opracowania inteligentnych lodówek, pralek i odkurzaczy, a także klimatyzatora. 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca