Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.01.2018 20:25 Publikacja: 09.01.2018 20:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski
– Sektor finansowy jest jednym z wysoko marżowych rynków, które na pozyskanie jednego lojalnego klienta mogą przeznaczyć duże pieniądze. Sprzedanie produktu z wysoką marżą, obarczonego umową zmuszającą do lojalności na kilka lat, jak w przypadku kredytów hipotecznych czy leasingu, daje duże możliwości w zakresie reklamy – mówi dr Szymon Wierciński, ekspert w dziedzinie strategii e-biznesu z Akademii Leona Koźmińskiego.
Jego zdaniem łączna suma wydatków banków na reklamę raczej nie spadnie wraz z postępującą konsolidacją sektora. – Wystarczy spojrzeć na branżę telefonii komórkowej. Tam panuje oligopol, trwa zacięta walka między czterema dominującymi na polskim rynku graczami – dodaje Wierciński. Mimo tego wydatki reklamowe tych firm są duże.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Bank Gospodarstwa Krajowego podpisał z włoską spółką Albergo Alexandra Sarl umowę kredytu inwestycyjnego na kwot...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek bankowy przechodzi rewolucję pokoleniową. Do 2035 roku, cyfrowo biegłe pokolenia Z i Alfa będą stanowić zn...
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas