Reklama
Rozwiń

Awaria w Aliorze nie do końca rozwiązana

Tydzień temu w bankowości elektronicznej Aliora pojawiły się problemy, które – według relacji naszych czytelników – nie zostały w pełni naprawione.

Aktualizacja: 17.07.2018 15:19 Publikacja: 17.07.2018 15:11

Awaria w Aliorze nie do końca rozwiązana

Foto: Bloomberg

W ubiegłym tygodniu, w poniedziałek, klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe nie mogli zalogować się lub doświadczali wydłużonych czasów logowania do bankowości internetowej. Wiczorem tego samego dnia bank poinformował, że problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej zostały rozwiązane, a system transakcyjny działa poprawnie.

Jednak z relacji naszych czytelników wynika, że nie wszystko działa już poprawnie. Dostaliśmy parę zgłoszeń, w których skarżą się, że od ostatniej awarii wciąż mają problemy z funkcjonalnością bankowości elektronicznej, np. w zakładce płatności odroczone nie mogą modyfikować elementów, niektóre się dublują i widnieją nawet po zrealizowaniu płatności itp.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama