Aktualizacja: 17.07.2018 15:19 Publikacja: 17.07.2018 15:11
Foto: Bloomberg
W ubiegłym tygodniu, w poniedziałek, klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe nie mogli zalogować się lub doświadczali wydłużonych czasów logowania do bankowości internetowej. Wiczorem tego samego dnia bank poinformował, że problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej zostały rozwiązane, a system transakcyjny działa poprawnie.
Jednak z relacji naszych czytelników wynika, że nie wszystko działa już poprawnie. Dostaliśmy parę zgłoszeń, w których skarżą się, że od ostatniej awarii wciąż mają problemy z funkcjonalnością bankowości elektronicznej, np. w zakładce płatności odroczone nie mogą modyfikować elementów, niektóre się dublują i widnieją nawet po zrealizowaniu płatności itp.
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas