Aktualizacja: 10.02.2016 21:00 Publikacja: 10.02.2016 21:00
Przede wszystkim trzeba korzystać z certyfikowanego, szyfrowanego połączenia ze stroną banku, a w przypadku aplikacji powinna ona zostać pobrana ze sprawdzonego i wiarygodnego źródła. – Warto się także zabezpieczyć przed ewentualną kradzieżą i ustawić blokadę telefonu, np. numerem PIN czy hasłem. Ważne jest, aby korzystać z bezpiecznych źródła internetu bezprzewodowego. Jeśli nie wiemy, czy dostępne Wi-Fi jest chronione, skorzystajmy z dostępu oferowanego przez operatora naszej sieci komórkowej – radzi Michał Bialer, menedżer ds. kanałów zdalnych w Eurobanku.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas