Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rz: Dlaczego banki walczą o klientów z segmentu MŚP?
Maciej Surdyk: To bardzo istotny i atrakcyjny segment klientów. Małe i średnie firmy odgrywają olbrzymią rolę w naszej gospodarce – to ponad 1,8 mln przedsiębiorstw, które jednocześnie są największym pracodawcą. Zatrudniają prawie 6,5 mln pracowników, wytwarzając ponad połowę polskiego PKB. To także bardzo zróżnicowany segment klientów. Każda firma ma swoją specyfikę. Wraz z jej rozwojem rosną potrzeby właścicieli w zakresie wsparcia finansowego i doradczego. Tym samym segment MŚP jest dla banków bardzo istotny, dynamika rozwoju firm, także w zakresie rejestracji nowych podmiotów, pozwala oferować szeroki zakres obsługi, jak również docierać do klientów indywidualnych, powiązanych z firmami MŚP. Także dla Alior Banku ta grupa jest niezmiernie ważna. Zaufało nam już prawie 190 tys. przedsiębiorców. Naszą ambicją jest, aby Alior Bank stał się bankiem pierwszego wyboru dla firm, bankiem przedsiębiorczości. Dlatego w ramach naszej strategii przewidzieliśmy szereg projektów rozwojowych, aby kompleksowo dopasować produkty i usługi do potrzeb klientów MŚP.
Na stole leżą trzy główne scenariusze w sprawie przyszłości Aliora. Są skrajnie różne, dlatego trudno dziś oceni...
Kredyty frankowe są raną na sektorze finansowym, która zaczyna się goić. Mam nadzieję, że taką nową raną nie będ...
Pełen dostęp resortów siłowych do kont bankowych, a także możliwość blokowania rachunków bez decyzji sądu – to n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla mł...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W środę rusza rozprawa przed TSUE dotycząca polskiego wskaźnika WIBOR. To bezprecedensowa sprawa w skali Europy....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas