Bank realizuje zapowiedziany wiosną program reorganizacji sieci sprzedaży. Przebudowa lub przeniesienie lokalizacji obejmie 65 proc. sieci i ma zakończyć się w perspektywie 2,5 roku. Zmiany obejmą także sieć franczyzową. Bank planuje otwarcie ponad 60 nowych oddziałów w oparciu o ten model biznesowy. Przyjazna i funkcjonalna aranżacja nowopowstałych placówek ma zapewnić wyższy komfort zarówno klientom, jak i pracownikom banku. Bank ma około 200 własnych placówek i 200 franczyzowych.
- Koncentrujemy się przede wszystkim na zmianach jakościowych i funkcjonalnych. Kierując się różnymi potrzebami klientów chcemy zapewnić im najwyższą jakość obsługi w dogodnych lokalizacjach. Zależało nam, żeby spełnić oczekiwania tych, którzy preferują bezpośredni kontakt z doradcą oraz klientów, którzy chętniej korzystają z bankowości internetowej i mobilnej - mówi Iwona Rubanowicz, dyrektor Departamentu Optymalizacji Sieci Sprzedaży.