BZ WBK: awaria bankowości mobilnej i internetowej

Klienci Banku Zachodniego WBK skarżą się na utrudnienia w funkcjonowaniu bankowości mobilnej i internetowej.

Aktualizacja: 03.01.2018 12:44 Publikacja: 03.01.2018 12:37

BZ WBK: awaria bankowości mobilnej i internetowej

Foto: Archiwum

[aktualizacja]

Bank poinformował, że problemy skutkujące wydłużonym czasem lub brakiem możliwości zalogowania się do usług bankowości elektronicznej i mobilnej zostały usunięte. 

Wcześniej klienci nie mogli zalogować się do systemu BZWBK 24, a część z nich miał również problemy z podstawowymi narzędziami dostępnymi w aplikacji.

Problem dotyczy zarówno serwisu dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Jeśli komuś udało się jednak zalogować - zarówno do aplikacji mobilnej, jak i do serwisu internetowego BZWBK24 - to nie mógł skorzystać z podstawowych funkcji: sprawdzić historii transakcji czy też dokonać przelewu.

Infolinia banku potwierdzała problemy techniczne, a na stronie internetowej Banku Zachodniego WBK zamieszczono informację o problemach technicznych.

"Z powodów technicznych dostęp do usług BZWBK24 nie jest obecnie możliwy" - czytaliśmy w komunikacie. Trwają prace mające przywrócić funkcjonalność systemów – zapewniał bank.

[aktualizacja]

Bank poinformował, że problemy skutkujące wydłużonym czasem lub brakiem możliwości zalogowania się do usług bankowości elektronicznej i mobilnej zostały usunięte. 

Pozostało 80% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Zysk Pekao wyraźnie powyżej oczekiwań. Mocny początek roku
Banki
Lista hańby. Największe banki UE wciąż wspierają rosyjską wojnę
Banki
Lepszy początek roku Deutsche Banku, gorszy BNP Paribas
Banki
Saga frankowa drenuje banki. Czy uchwała Sądu Najwyższego coś zmieni?
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił