Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 12:06 Publikacja: 16.11.2021 11:06
Foto: Bloomberg
mBank planuje do 2025 roku zwiększyć o 1 mln liczbę aktywnych klientów indywidualnych oraz znaleźć się w trójce największych kredytodawców na rynku sprzedaży kredytów hipotecznych. Chce pozyskać 300 tys. najmłodszych klientów do końca 2025 r. Do tego czasu połowa sprzedaży i obsługi klienta ma się odbywać mobilnie.
Bank zakłada wzrost zaangażowania w finansowanie perspektywicznych branż do 13 mld zł w 2025 roku z 4,3 mld zł na koniec 2020 r. Celuje w marżę odsetkową netto na poziomie ok. 2,5 proc. i koszty ryzyka w okolicach 80 pb. Planowany na 2025 rok wskaźnik kosztów do dochodów to ok. 40 proc. Spodziewa się średniorocznego wzrostu przychodów o 9-10 proc. w latach 2021-2025. Kredyty średniorocznie mają rosnąć w tym czasie o 8 proc., depozyty zaś o 8-9 proc.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wyższe podatki nałożone na banki mogą przynieść budżetowi zastrzyk gotówki, ale w dłuższej perspektywie osłabią...
Prezes Bank of America Brian Moynihan powiedział agencji Bloomberg, że nie odejdzie z banku w najbliższym czasie...
Hasło przewodnie mBanku na lata 2026–2030 to „Cała naprzód!”. W nowej strategii bank, już bez obciążenia kosztam...
Bankierka Wells Fargo, Chenyue Mao, która przez kilka miesięcy miała zakaz opuszczania Chin, otrzymała zgodę na...
Opinia rzecznika generalnego TSUE o wskaźniku WIBOR nie pogrążyła banków. Ale ich wyceny giełdowe i tak pozostaj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas