Zwiększenie zatrudniania to efekt „dynamicznego rozwoju strategicznego obszaru Citigold oraz rozszerzenia działalności o doradztwo inwestycyjne i transakcje walutowe". Zgodnie ze strategią Citi Handlowy konsekwentnie rozwija ofertę i usługi dla klientów affluent i emerging affulent.
W najbliższych miesiącach w ramach Citigold zostanie zatrudnionych kilkudziesięciu nowych doradców, a rola Biura Doradztwa Inwestycyjnego będzie poszerzana. Dział ten stworzą maklerzy i doradcy inwestycyjni, zajmujący się analizą rynków finansowych.
- Bazując na doświadczeniach Citi z innych krajów, powołaliśmy w Polsce zespół Menedżerów Inwestycyjnych. Są to specjaliści wspierający pracę Opiekunów Citigold w każdym z naszych oddziałów. - – mówi Marlena Brzosko, Szefowa Sieci Oddziałów Citigold. - W swojej bieżącej pracy będą odpowiadać za dostarczenie klientom najbardziej aktualnej wiedzy na temat rynków finansowych, przedstawienie oceny oraz prognoz dotyczących sytuacji rynkowej. Dodatkowo w każdym oddziale Citigold stworzyliśmy specjalistyczną funkcję Eksperta ds. Rynku Walutowego. Będzie on pomagał naszym klientom dokonywać najlepszych wyborów w ramach produktów opartych o kursy walut – dodaje Brzosko.
W wyniku rozszerzania zakresu działalności oddziałów Citigold i biorąc pod uwagę organiczny ich rozwój w 2014 roku planowane jest zwiększenie zatrudnienia w obszarze Klienta Zamożnego o ponad 70 osób. Nowi pracownicy będą poszukiwani w 9 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Łodzi. Kandydaci do pracy musza posiadać doświadczenie w bankowości i finansach, poparte wiedzą rynkową i inwestycyjną. Mile widziane będzie również doświadczenie w pracy z klientami zamożnymi.
Jak zaznacza Marlena Brzosko, obecny proces rekrutacyjny jest kontynuacją realizowanej w ostatnich latach strategii rozwoju Citigold. – W ubiegłym roku zwiększyliśmy nasze zatrudnienie o niemal 25 proc. Jednocześnie uruchomiliśmy program Citigold Associate, który jest skierowany do osób chcących rozwijać się w segmencie klientów zamożnych, ale nie mają obecnie wystarczającego doświadczenia. Dzięki serii szkoleń i współpracy z doświadczonymi mentorem, uczestnicy programu będą przygotowywani do roli przyszłych Opiekunów Klienta – mówi Szefowa Sieci Oddziałów Citigold.