Reklama
Rozwiń
Reklama

#PROSTOzPARKIETU: Szymon Midera: Do piątku obligacje, a kiedy akcje Pocztowego?

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej sprzedaży obligacji. Obserwujemy duże zainteresowanie ze strony inwestorów, także tych mniej zamożnych – powiedział w programie „Prosto z Parkietu” Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego.

Publikacja: 30.05.2016 12:35

#PROSTOzPARKIETU: Szymon Midera: Do piątku obligacje, a kiedy akcje Pocztowego?

Foto: rzeczpospolita.tv

Midera zapewnił, że obligacje w lipcu trafią na rynek Catalyst. – Trwają także rozmowy z animatorem. Długotrwały charakter obligacji nie oznacza, że inwestorzy muszą się z nami wiązać na stałe – komentował prezes Banku Pocztowego, który z dotychczasowych emisji obligacji korporacyjnych zebrał już 800 mln zł. Bank ma apetyt na więcej.

– Trwająca właśnie oferta nie będzie ostatnią w tym roku. Jest natomiast za wcześnie, żeby mówić o szczegółach – tłumaczył Midera. Podkreślał, że Bank Pocztowy nie jest uwikłany w kredyty frankowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama