Od rana klienci Banku Pekao skarżyli się, że nie mogą zalogować się do swoich rachunków w bankowości elektronicznej Pekao24. Na stronie banku widniał komunikat, że „z przyczyn technicznych występują trudności z zalogowaniem się do serwisów bankowości elektronicznej Pekao24, Pekao24Makler oraz Xelion". Bank zapewniał, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu i przepraszał za niedogodności. Jak poinformował nas Tomasz Bogusławski, rzecznik prasowy banku, awaria została już naprawiona i bez problemów można logować się do serwisów banku.

Klienci skarżyli się rano na profilu Facebookowym banku. - Postaramy się rozwiązać problem jak najszybciej. W sprawie przelewów prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią. Infolinia dostępna jest pod numerem 801 365 365 – odpowiadał bank.

To kolejny w ostatnich dniach problem z bankowością elektroniczną w polskim sektorze bankowym. Wczoraj duża awaria dotknęła Idea Bank (już została naprawiona i sytuacja wróciła do normy), którego klienci nie mogli logować się do kont przez stronę internetową Idea Banku, były problemy także z aplikacją mobilną na system iOS.