Bankowanie ważne w strategii Orange.One

Orange Finanse, marka bankowości mobilnej należąca do największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, chce dynamicznie rosnąć.

Publikacja: 18.10.2017 18:53

Bankowanie ważne w strategii Orange.One

Foto: Bloomberg

Materiał powstał we współpracy z Orange Polska

– Po trzech latach działalności Orange Finanse zaczynamy weryfikować nasz model operacyjny i wyciągać wnioski na przyszłość. Będziemy szukać optymalnych rozwiązań rynkowych oraz modelu biznesowego ze szczególnym naciskiem na nowe regulacje i technologie wspierające usługi bankowe i finansowe – mówi „Rzeczpospolitej" Marcin Chruściel, dyrektor w Orange Finanse.

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano