fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ochrona dóbr osobistych firmy w Internecie

Ireneusz Matusiak radca prawny i dyrektor działu prawa własności intelektualnej w TGC Corporate Lawyers
Rzeczpospolita
Wizerunek przedsiębiorcy jest bezpośrednio związany z szyldem, pod którym prowadzi on swój biznes, jego naruszenie może mieć wpływ nie tylko na jego osobę, ale również na sytuację ekonomiczną firmy
W dobie szybkiego dostępu do Internetu nie tylko poprzez komputery, ale również telewizory, telefony, tablety czy palmtopy umieszczanie w nim różnego rodzaju treści jest dziecinne proste. Informacje w sieci rozprzestrzeniają się z prędkością światła i trafiają do szerokiego grona odbiorców. Co jednak zrobić, gdy szkodzą firmie?Zdarza się też, że w sieci na temat nowego szefa firmy krąży wiele negatywnych, często nieprawdziwych opinii, które godzą w przedsiębiorstwo. Piszą je nie tylko pracownicy, ale również klienci. Jak w tej sytuacji bronić dobrego imienia szefa i samej firmy?O tym, że Internet sprzyja anonimowej krytyce, wie każdy jego użytkownik. Sieć pozwala dzielić się informacjami w bardzo krótkim czasie, a zamieszczane w niej treści charakteryzują się długą żywotnością, co odróżnia je od artykułów w prasie. Z jednej strony jest to zaleta, ale w przypadku negatywnych przekazów może to poważnie zaszkodzić wizerunkowi firmy.Miejsc do pub...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA