fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Cydr widzi potencjał w gastronomii

Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą tam m.in. Kompania Piwowarska czy Ambra.
Flickr
Lekki alkohol z jabłek zdobywa rynek w Polsce. Jego sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii.

W ponad 350 lokalach w Polsce można kupić już Green Mill z nalewaków, czyli z tzw. kija. Jego producent – Kompania Piwowarska – nie zamierza na tym poprzestać.

– Z miesiąca na miesiąc planujemy zwiększać liczbę lokali, w których serwowany jest nasz cydr z tzw. kija – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Do końca 2015 r. Green Mill ma być dostępny w 400 punktach. Pierwszy lany cydr pod tą marką pojawił się w kwietniu.

Tomasz Kolecki-Majewicz, trzykrotny mistrz Polski sommelierów, współpracujący z marką Green Mill uważa, że gastronomia dobrze się nadaje do sprzedaży cydru, ponieważ jednym z jego atrybutów jest orzeźwiający smak i świeżość, które gwarantuje właśnie serwowanie z tzw. kija.

Do końca roku w ponad 400 lokalach ze swoją marką Dzik Polski Cydr zamierza zaistnieć firma Integrator. Obecnie oferuje go w ponad 120 punktach, głównie w Warszawie. Marka zadebiutowała w 2013 roku i...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA