Reklama
Rozwiń

Marka motorem sprzedaży

Choć przemysł odzieżowy w Polsce ma długie tradycje, to większość liderów sektora ma rodowód sięgający co najwyżej lat 90. Dzisiaj konsumenci mają inne oczekiwania, a polskie marki muszą walczyć o rynek z globalną konkurencją. Jednak w grupie największych firm branży rodzime przedsiębiorstwa mają mocną pozycję i nie odstają od rywali.

Publikacja: 17.10.2017 20:08

Marka motorem sprzedaży

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

- Jacek Kujawa, wiceprezes LPP

Jacek Kujawa związany jest z liderem polskiego rynku odzieżowego od 13 lat, wcześniej w latach 1999–2004 pracował w grupie Wirtualna Polska jako z-ca dyrektora IT odpowiedzialny za wytwarzanie serwisów i rozwój technologiczny portalu. Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Gdańskiej. W LPP zaczynał w 2004 r. jako dyrektor ds. IT, do zarządu firmy wszedł w 2009 r.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy