Marka motorem sprzedaży

Choć przemysł odzieżowy w Polsce ma długie tradycje, to większość liderów sektora ma rodowód sięgający co najwyżej lat 90. Dzisiaj konsumenci mają inne oczekiwania, a polskie marki muszą walczyć o rynek z globalną konkurencją. Jednak w grupie największych firm branży rodzime przedsiębiorstwa mają mocną pozycję i nie odstają od rywali.

Publikacja: 17.10.2017 20:08

Marka motorem sprzedaży

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

- Jacek Kujawa, wiceprezes LPP

Jacek Kujawa związany jest z liderem polskiego rynku odzieżowego od 13 lat, wcześniej w latach 1999–2004 pracował w grupie Wirtualna Polska jako z-ca dyrektora IT odpowiedzialny za wytwarzanie serwisów i rozwój technologiczny portalu. Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Gdańskiej. W LPP zaczynał w 2004 r. jako dyrektor ds. IT, do zarządu firmy wszedł w 2009 r.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne