Drugiej szansy nie będzie

Wyzwania, jakie stoją przed przemysłem motoryzacyjnym, są największe w jego historii.

Publikacja: 24.04.2019 11:00

Na naszych oczach zmienia się w tej branży niemal wszystko – od wkroczenia nowych technologii przez zmiany wymuszone kwestiami środowiskowymi i regulacyjnymi po rodzaj rewolucji dotyczącej kwestii samej sprzedaży pojazdu oraz sposobu korzystania z aut przez firmy i klientów indywidualnych.

To wszystko skazuje sektor na innowacyjność. Tutaj gra nie dotyczy wprowadzenia tej czy innej nowinki albo gadżetu, tutaj chodzi o przeżycie. Wygrają ten wyścig ci, którzy będą w stanie upowszechnić czyste technologie zarówno funkcjonowania, jak i produkcji pojazdów, czy ci, którzy – choć do tego droga okazuje się bardziej kręta, niż zakładano – będą w stanie skutecznie wdrożyć technologie dotyczące autonomicznych aut. W dodatku jeszcze trzeba przekonać klientów, zwłaszcza najmłodszego pokolenia, żeby z tych pojazdów korzystali, co wcale nie jest takie oczywiste. A kupowanie samochodu na własność staje się praktyką coraz rzadszą, trzeba więc ścigać się na oferty wynajmu, wypożyczenia czy jakiegokolwiek innego sposobu użyczenia aut.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne