Zakupy w internecie na fali wznoszącej

W ostatnich latach rynek rósł w tempie dwucyfrowym. I choć baza jest coraz wyższa, to nic nie wskazuje na to, aby dynamika rozwoju miała zwolnić.

Bez e-handlu nie ma dziś biznesu

Bardzo charakterystyczny dla rozwoju e-commerce jest przykład branży odzieżowej. Długo dominował pogląd, że ubrania to nie książki – tutaj jest potrzebny b...

Dobra sprzedaż i moralność płatnicza

Wartość sprzedaży w polskim internecie wyniosła w 2017 r. około 40 mld zł, a zakupów w sieci dokonywało 54 proc. polskich internautów (w 2016 r. było to 50...

Polacy bardzo polubili płatności mobilne

Coraz częściej robią w sieci zakupy i wykorzystują nowinki technologiczne – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Wielcy narzucają standardy

Mocną pozycję na polskim rynku zdobyło wiele firm z kapitałem rodzimym, rywalizujących z potentatami z zagranicy. Obecnie zdecydowanym liderem jest Allegro...

Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Rosnąca konkurencja zmusza koncerny motoryzacyjne do szukania nowych sposobów na przyciągnięcie klienta.

Żeby autem jeździć, nie trzeba mieć go na własność

Głównym klientem salonów samochodowych są firmy i to one nakręcają koniunkturę – mówi prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR Wojciech Drzewiecki.

Nie imponują moralnością płatniczą mimo rekordów sprzedaży

Trwa bardzo dobra passa na polskim rynku motoryzacyjnym. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego w maju br. zarejestrowano 42,4 tys. aut...

Niemiecki koncern wygrywa w UE

Mimo afery z fałszowaniem pomiarów emisji spalin Volkswagen zwiększył po pierwszych pięciu miesiącach 2018 r. sprzedaż o 6,8 proc. w ujęciu r./r. To znaczn...

KIA, Mazda i Subaru liderami rankingu dilerów

Raport satysfakcji dilerów sporządzany przez firmę doradczą EY oraz DCG Dealer Consulting ma się przyczynić do polepszenia współpracy firm prowadzących spr...

Reklama
Reklama

Od średniej dla unijnego rynku dzieli nas przepaść

Polska ma jeden z najniższych w Europie wskaźników rejestracji nowych aut na tysiąc mieszkańców.

Ubywa dilerów, ale sprzedaż aut rośnie

Dwie największe grupy dilerskie w Polsce sprzedają ponad 20 tys. samochodów rocznie każda. Do 50 dilerów należy w sumie już połowa rynku.

Nadciąga czas wielkich zmian w branży poligraficznej

Rosnąca konkurencja i coraz większe koszty pracy zmuszają firmy poligraficzne do inwestycji w nowoczesne technologie. Branża musi się także dostosować do n...

Warto wykorzystać duży potencjał

Tempo rozwoju branży poligraficznej w Polsce po wielu dobrych latach może nieco przyhamować w związku z ograniczeniem dotacji unijnych.

Mamy szansę zostać europejskim centrum druku

Z kanclerzem Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga rozmawia Andrzej Pałasz.

Branża poligraficzna ma dobre perspektywy

Ostatnie lata to czas mocnego rozwoju polskiej poligrafii, wspieranej m.in. unijnymi dotacjami. Dziś pieniędzy z UE jest mniej, jednak oferta firm jest bar...

Oni się liczą na rynku poligrafii

Kluczem do umacniania własnej pozycji w tym sektorze jest, jak podkreślają jego przedstawiciele, wprowadzanie w przedsiębiorstwach rozwiązań i technologii,...

Moralność płatnicza na średnim poziomie

Wartość produkcji sprzedanej branży poligraficznej wyniosła w 2017 r. 15,6 mld zł, było to o 6,1 proc. więcej niż w 2016 r. Podobne tempo wzrostu (5–6 proc...

Trzeba znaleźć pomysł na siebie

Dla branży poligraficznej – jak wynika z naszych dzisiejszych materiałów – są dwie wiadomości: pierwsza dobra i druga niestety nieco gorsza. Ta dobra wiado...

Rosnące potrzeby sektora poligraficznego

Rynek poligraficzny w Polsce stanowi jeden z najszybciej rozwijających się sektorów krajowego przemysłu. Perspektywy na najbliższe lata przewidują dalszy j...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama