Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Rosnąca konkurencja zmusza koncerny motoryzacyjne do szukania nowych sposobów na przyciągnięcie klienta.

Aktualizacja: 03.07.2018 22:32 Publikacja: 03.07.2018 21:00

Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Foto: Adobe Stock

Liczy się nie tylko samo auto, ale sposób jego prezentacji i sprzedaży. Tradycyjne salony przestają wystarczać.

Wiele wskazuje, że dla koncernów samochodowych coraz szybciej będzie rosło znaczenie internetu jako kanału sprzedaży aut. Jesienią ub. roku Audi AG uruchomiło pilotażowy projekt internetowej sprzedaży aut używanych. Sprawdzone pod względem technicznym audi można wybrać, siedząc w domu z laptopem na kolanach. Można także zdecydować się na opcję finansowania zakupu: sprawdzić swoją zdolność kredytową, wysłać wniosek i podpisać umowę z bankiem. Mało tego: za pośrednictwem internetu da się używane audi zarejestrować, a następnie zamówić jego dostawę pod dom. Wystarczy jedno kliknięcie, by diler dokonał formalności rejestracyjnych, z odbiorem i montażem tablic włącznie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne