Reklama
Rozwiń

Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Rosnąca konkurencja zmusza koncerny motoryzacyjne do szukania nowych sposobów na przyciągnięcie klienta.

Aktualizacja: 03.07.2018 22:32 Publikacja: 03.07.2018 21:00

Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Foto: Adobe Stock

Liczy się nie tylko samo auto, ale sposób jego prezentacji i sprzedaży. Tradycyjne salony przestają wystarczać.

Wiele wskazuje, że dla koncernów samochodowych coraz szybciej będzie rosło znaczenie internetu jako kanału sprzedaży aut. Jesienią ub. roku Audi AG uruchomiło pilotażowy projekt internetowej sprzedaży aut używanych. Sprawdzone pod względem technicznym audi można wybrać, siedząc w domu z laptopem na kolanach. Można także zdecydować się na opcję finansowania zakupu: sprawdzić swoją zdolność kredytową, wysłać wniosek i podpisać umowę z bankiem. Mało tego: za pośrednictwem internetu da się używane audi zarejestrować, a następnie zamówić jego dostawę pod dom. Wystarczy jedno kliknięcie, by diler dokonał formalności rejestracyjnych, z odbiorem i montażem tablic włącznie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy