Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Rosnąca konkurencja zmusza koncerny motoryzacyjne do szukania nowych sposobów na przyciągnięcie klienta.

Aktualizacja: 03.07.2018 22:32 Publikacja: 03.07.2018 21:00

Producenci zachęcają wirtualnymi salonami

Foto: Adobe Stock

Liczy się nie tylko samo auto, ale sposób jego prezentacji i sprzedaży. Tradycyjne salony przestają wystarczać.

Wiele wskazuje, że dla koncernów samochodowych coraz szybciej będzie rosło znaczenie internetu jako kanału sprzedaży aut. Jesienią ub. roku Audi AG uruchomiło pilotażowy projekt internetowej sprzedaży aut używanych. Sprawdzone pod względem technicznym audi można wybrać, siedząc w domu z laptopem na kolanach. Można także zdecydować się na opcję finansowania zakupu: sprawdzić swoją zdolność kredytową, wysłać wniosek i podpisać umowę z bankiem. Mało tego: za pośrednictwem internetu da się używane audi zarejestrować, a następnie zamówić jego dostawę pod dom. Wystarczy jedno kliknięcie, by diler dokonał formalności rejestracyjnych, z odbiorem i montażem tablic włącznie.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Wybierz ofertę dla Ciebie

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Analizy Rzeczpospolitej
Trudniej organizować dziś promocje
Analizy Rzeczpospolitej
Konkurencja na rynku jest bardzo mocna
Analizy Rzeczpospolitej
Konsumenci znad Wisły gonią kraje Zachodu w e-zakupach
Materiał partnera
Polska to dla Amazon doskonałe miejsce do inwestycji
Materiał partnera
Kopia - W e-commerce coraz mocniej liczy się wiarygodność
Analizy Rzeczpospolitej
Nieterminowe rozliczenia blokują e-handel