Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.10.2018 08:10 Publikacja: 17.10.2018 08:10
Foto: rp.pl
Łatwo było sobie wyobrazić, że internet ze swoimi nieograniczonymi zasobami, dostępnością o każdej porze dnia i nocy czy niskimi kosztami będzie o wiele bardziej atrakcyjny od oferty konsultantek i konsultantów. A jednak nie. Sprzedaż bezpośrednia trzyma się całkiem mocno i – jak wskazujemy w naszym dzisiejszym raporcie – technologie internetowe stały się dla niej narzędziami wsparcia, a nie śmiertelnym zagrożeniem. Branża ma oczywiście swoją specyfikę, można na podstawie jej losów zidentyfikować nieco zaskakujące zachowania polskich konsumentów, na przykład kompletny brak zainteresowania kupowaniem ubrań przez ten kanał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas