Specyfika oznacza ryzyko

Wydawało się, że branża sprzedaży bezpośredniej jest po prostu skazana na kłopoty: rozwój e-commerce ją zdemoluje, sektor, i tak nie największy, stanie się już niszą nisz.

Publikacja: 17.10.2018 08:10

Specyfika oznacza ryzyko

Foto: rp.pl

Łatwo było sobie wyobrazić, że internet ze swoimi nieograniczonymi zasobami, dostępnością o każdej porze dnia i nocy czy niskimi kosztami będzie o wiele bardziej atrakcyjny od oferty konsultantek i konsultantów. A jednak nie. Sprzedaż bezpośrednia trzyma się całkiem mocno i – jak wskazujemy w naszym dzisiejszym raporcie – technologie internetowe stały się dla niej narzędziami wsparcia, a nie śmiertelnym zagrożeniem. Branża ma oczywiście swoją specyfikę, można na podstawie jej losów zidentyfikować nieco zaskakujące zachowania polskich konsumentów, na przykład kompletny brak zainteresowania kupowaniem ubrań przez ten kanał.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne