Reklama
Rozwiń

Specyfika oznacza ryzyko

Wydawało się, że branża sprzedaży bezpośredniej jest po prostu skazana na kłopoty: rozwój e-commerce ją zdemoluje, sektor, i tak nie największy, stanie się już niszą nisz.

Publikacja: 17.10.2018 08:10

Specyfika oznacza ryzyko

Foto: rp.pl

Łatwo było sobie wyobrazić, że internet ze swoimi nieograniczonymi zasobami, dostępnością o każdej porze dnia i nocy czy niskimi kosztami będzie o wiele bardziej atrakcyjny od oferty konsultantek i konsultantów. A jednak nie. Sprzedaż bezpośrednia trzyma się całkiem mocno i – jak wskazujemy w naszym dzisiejszym raporcie – technologie internetowe stały się dla niej narzędziami wsparcia, a nie śmiertelnym zagrożeniem. Branża ma oczywiście swoją specyfikę, można na podstawie jej losów zidentyfikować nieco zaskakujące zachowania polskich konsumentów, na przykład kompletny brak zainteresowania kupowaniem ubrań przez ten kanał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy