Reklama
Rozwiń

Bez e-handlu nie ma dziś biznesu

Bardzo charakterystyczny dla rozwoju e-commerce jest przykład branży odzieżowej. Długo dominował pogląd, że ubrania to nie książki – tutaj jest potrzebny bezpośredni kontakt klienta z towarem, w związku z czym rozwój handlu internetowego będzie mozolny. Minęło parę lat i tradycyjni sprzedawcy odzieży są śmiertelnie zagrożeni przez internetowych graczy. Kto z nich nie zbuduje sprawnego e-commerce, może się zacząć żegnać z biznesem.

Aktualizacja: 17.07.2018 21:44 Publikacja: 17.07.2018 21:00

Bez e-handlu nie ma dziś biznesu

Foto: 123RF

Nie dotyczy to oczywiście wyłącznie sektora odzieżowego. Wydawałoby się zresztą, że stwierdzenia o konieczności rozwoju e-commerce są w przypadku firm jakimś straszliwym banałem, to początek współczesnego biznesowego alfabetu. Tymczasem – jak zwracamy uwagę w dzisiejszym raporcie – jednym z poważniejszych problemów dla internautów w przypadku wielu sprzedawców jest brak aplikacji mobilnej. Trudno to zrozumieć, przyszłością internetowego handlu nie będzie przecież ani laptop, ani tym bardziej komputer stacjonarny, tylko urządzenie najbardziej wygodne, czyli smartfon. Przyznam, że z tego względu martwi mnie los mojej ulubionej polskiej księgarni internetowej. Działa dobrze, ceny atrakcyjne, tylko aplikacji mobilnej brak. Nie wróży to dobrze przyszłości tego i innych pozbawionych aplikacji sprzedawców.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy