Reklama

Bez e-handlu nie ma dziś biznesu

Bardzo charakterystyczny dla rozwoju e-commerce jest przykład branży odzieżowej. Długo dominował pogląd, że ubrania to nie książki – tutaj jest potrzebny bezpośredni kontakt klienta z towarem, w związku z czym rozwój handlu internetowego będzie mozolny. Minęło parę lat i tradycyjni sprzedawcy odzieży są śmiertelnie zagrożeni przez internetowych graczy. Kto z nich nie zbuduje sprawnego e-commerce, może się zacząć żegnać z biznesem.

Aktualizacja: 17.07.2018 21:44 Publikacja: 17.07.2018 21:00

Bez e-handlu nie ma dziś biznesu

Foto: 123RF

Nie dotyczy to oczywiście wyłącznie sektora odzieżowego. Wydawałoby się zresztą, że stwierdzenia o konieczności rozwoju e-commerce są w przypadku firm jakimś straszliwym banałem, to początek współczesnego biznesowego alfabetu. Tymczasem – jak zwracamy uwagę w dzisiejszym raporcie – jednym z poważniejszych problemów dla internautów w przypadku wielu sprzedawców jest brak aplikacji mobilnej. Trudno to zrozumieć, przyszłością internetowego handlu nie będzie przecież ani laptop, ani tym bardziej komputer stacjonarny, tylko urządzenie najbardziej wygodne, czyli smartfon. Przyznam, że z tego względu martwi mnie los mojej ulubionej polskiej księgarni internetowej. Działa dobrze, ceny atrakcyjne, tylko aplikacji mobilnej brak. Nie wróży to dobrze przyszłości tego i innych pozbawionych aplikacji sprzedawców.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Reklama
Reklama