Sprzedawcy coraz mocniej stawiają na technologie

Branża sprzedaży bezpośredniej zgodnie ze światowymi trendami również korzysta z innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Internet miał być dla niej głównym rywalem, a stał się szansą na rozwój.

Publikacja: 17.10.2018 08:20

Coraz częściej firmy wykorzystują kanały elektroniczne w swojej działalności

Coraz częściej firmy wykorzystują kanały elektroniczne w swojej działalności

Foto: AdobeStock

W 2017 r. na rynku zawarto ponad 37 mln transakcji, co jest imponującym wynikiem. Z danych PSSB wynika, że ponad 80 proc. transakcji zawieranych jest już w formie elektronicznej, głównie przez platformy e-commerce.

Dlatego jest to jeden z głównych kierunków, w jakim rozwijają się teraz firmy z branży. – Jesteśmy świadomi zagrożeń, takich jak digitalizacja procesów zakupowych. Dla grupy klientów, zwłaszcza młodszych, spotkanie z konsultantką nie jest konieczne, ponieważ uważają oni, że sami są wystarczająco kompetentni, by kupić swoje kosmetyki, np. przez internet – mówi Anna Kłosowicz, menedżer ds. marketingu i komunikacji w Mary Kay Cosmetics Poland.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle