Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2018 08:20 Publikacja: 17.10.2018 08:20
W całej Europie rynek sprzedaży bezpośredniej ma się dobrze. Jak podaje Seldia – Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – w 2017 r. ten rynek w Europie wzrósł o 3,5 proc. i wart był 34 mld euro. Z kolei jeśli chodzi tylko o państwa Unii Europejskiej, to wzrost wynosił 2,4 proc., do 29,8 mld euro. W tym samym czasie polski rynek rozwijał się w tempie 4,6 proc.
– Rynek sprzedaży bezpośredniej z roku na rok rozwija się dynamicznie. Polska może poszczycić się znacznie wyższym wzrostem sprzedaży niż średnia dla krajów Unii Europejskiej. Oznacza to, że klienci są coraz bardziej otwarci na ten model sprzedaży – mówi Wojciech Ćmikiewicz, dyrektor sprzedaży Vorwerk Polska, oferujący wielofunkcyjne urządzenie kuchenne Thermomix.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas