Nasz model ma potencjał

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce od lat systematycznie się rozwija i rośnie szybciej niż w całej Europie. Polacy doceniają ten sposób na zakupy – mówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Publikacja: 17.10.2018 08:20

Nasz model ma potencjał

Foto: materiały prasowe

Rz: Polski rynek sprzedaży bezpośredniej od lat rośnie bardziej niż handel detaliczny. Z czego wynika fenomen tego rynku?

Mirosław Luboń: Zawsze będziemy sektorem niszowym, ale faktycznie od lat wartość obrotów rośnie, co ma kilka powodów. Z perspektywy klienta na pewno liczy się po prostu wygoda: zamiast chodzić po sklepach czy siedzieć przed komputerem, denerwować się problemami technicznymi, może zakupy zrobić u konsultantki, która przychodzi do jego domu. Bez stresu, pośpiechu, w przyjemnej atmosferze.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne