Reklama
Rozwiń

Nasz model ma potencjał

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce od lat systematycznie się rozwija i rośnie szybciej niż w całej Europie. Polacy doceniają ten sposób na zakupy – mówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Publikacja: 17.10.2018 08:20

Nasz model ma potencjał

Foto: materiały prasowe

Rz: Polski rynek sprzedaży bezpośredniej od lat rośnie bardziej niż handel detaliczny. Z czego wynika fenomen tego rynku?

Mirosław Luboń: Zawsze będziemy sektorem niszowym, ale faktycznie od lat wartość obrotów rośnie, co ma kilka powodów. Z perspektywy klienta na pewno liczy się po prostu wygoda: zamiast chodzić po sklepach czy siedzieć przed komputerem, denerwować się problemami technicznymi, może zakupy zrobić u konsultantki, która przychodzi do jego domu. Bez stresu, pośpiechu, w przyjemnej atmosferze.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy