Reklama

Nasz model ma potencjał

Sprzedaż bezpośrednia w Polsce od lat systematycznie się rozwija i rośnie szybciej niż w całej Europie. Polacy doceniają ten sposób na zakupy – mówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Publikacja: 17.10.2018 08:20

Nasz model ma potencjał

Foto: materiały prasowe

Rz: Polski rynek sprzedaży bezpośredniej od lat rośnie bardziej niż handel detaliczny. Z czego wynika fenomen tego rynku?

Mirosław Luboń: Zawsze będziemy sektorem niszowym, ale faktycznie od lat wartość obrotów rośnie, co ma kilka powodów. Z perspektywy klienta na pewno liczy się po prostu wygoda: zamiast chodzić po sklepach czy siedzieć przed komputerem, denerwować się problemami technicznymi, może zakupy zrobić u konsultantki, która przychodzi do jego domu. Bez stresu, pośpiechu, w przyjemnej atmosferze.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama