Reklama

Będzie drożej i mniej lokalnie

W efekcie biznesowo uzasadnione będzie promowanie takiej muzyki, która dociera do szerokiego odbiorcy, a to sprawi, że nie będzie inwestycji w muzykę jazzową, klasyczną czy lokalną - mówi Jan Kubicki, prezes Universal Music Polska.

Publikacja: 27.02.2017 19:34

Będzie drożej i mniej lokalnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego tak bardzo bulwersuje państwa pomysł objęcia branży muzycznej zakazem geoblokad? Jakie mogą być tego konsekwencje?

Jan Kubicki: Bulwersujące jest przede wszystkim to, że zmiana ta pozbawia polskich odbiorców muzyki przywilejów, które branża fonograficzna wypracowywała przez lata. Konsekwencje tego pomysłu to: droższa muzyka, ograniczenie dostępu i poważny cios w rynek muzyczny, zwłaszcza lokalny.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama