Reklama
Rozwiń
Reklama

Będzie drożej i mniej lokalnie

W efekcie biznesowo uzasadnione będzie promowanie takiej muzyki, która dociera do szerokiego odbiorcy, a to sprawi, że nie będzie inwestycji w muzykę jazzową, klasyczną czy lokalną - mówi Jan Kubicki, prezes Universal Music Polska.

Publikacja: 27.02.2017 19:34

Będzie drożej i mniej lokalnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego tak bardzo bulwersuje państwa pomysł objęcia branży muzycznej zakazem geoblokad? Jakie mogą być tego konsekwencje?

Jan Kubicki: Bulwersujące jest przede wszystkim to, że zmiana ta pozbawia polskich odbiorców muzyki przywilejów, które branża fonograficzna wypracowywała przez lata. Konsekwencje tego pomysłu to: droższa muzyka, ograniczenie dostępu i poważny cios w rynek muzyczny, zwłaszcza lokalny.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama