Reklama

Staniszkis: Jaki jest nie do przyjęcia, a decyduje o tym jego "pajacowaty" sposób zachowania

- Tak dobry wynik Rafała Trzaskowskiego mnie nie zaskoczył. Uważam, że Patryk Jaki jest nie do przyjęcia, a decyduje o tym jego "pajacowaty" sposób zachowania. Dlatego wykształcony i pełen powagi Trzaskowski przedstawiał się na tym tle bardzo dobrze - oceniła prof. Jadwiga Staniszkis, komentując sondażowe wyniki wyborów w Warszawie. Dodała, że wygrana Trzaskowskiego to dla niego "wstęp do znacznie dłuższej kariery".

Aktualizacja: 22.10.2018 13:07 Publikacja: 22.10.2018 12:56

Staniszkis: Jaki jest nie do przyjęcia, a decyduje o tym jego "pajacowaty" sposób zachowania

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

qm

Rafał Trzaskowski uzyskał 54,1 proc. głosów w wyborach prezydenckich w Warszawie i wygrał wybory prezydenckie stolicy w I turze - wynika z badania exit poll przygotowanego przez Ipsos. Według sondażu drugie miejsce w wyborach zajął Patryk Jaki, który uzyskał 30,9 proc. głosów.

- Wygrana Rafała Trzaskowskiego w pierwszej turze to prztyczek w pisowski nos. Jest to także istotne dlatego, że to początek całej serii wyborczej - zauważyła prof. Jadwiga Staniszkis w rozmowie z Interią.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Donald Tusk: Ukraina przetrwa, Rosjanie mają poważne problemy
Polityka
Od Pegasusa do Łukasza Mejzy, czyli z czego musiał i musi tłumaczyć się PiS
Polityka
Sondaż: Czy Polacy chcieliby, aby Andrzej Duda odgrywał jakąś rolę w polskiej polityce?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
PO, Nowoczesna i Inicjatywa Polska się zjednoczyły. Tusk: Dobro zwycięża zło, ale musi być silne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama