Base słynie z tworzenia nowoczesnego, łatwego w obsłudze oprogramowania automatyzującego procesy sprzedaży, zaprojektowanego w taki sposób, by pomóc sprzedawcom w skuteczniejszym wykonywaniu ich codziennych zadań. Zendesk zainwestuje w stabilny rozwój Base na rynku oraz rozwój oferowanych przez spółkę produktów, skupiając się przede wszystkim na obecnych klientach i dostarczając rozwiązania mniejszym, szybko rozwijającym się zespołom sprzedaży. W dalszej perspektywie spółka planuje rozszerzyć swoją działalność na większe podmioty.

Base powstała w 2009 roku i oferuje nowoczesne rozwiązania dla sektora sprzedaży, dostarczając zintegrowanych narzędzi na potrzeby komunikacji, określania wyników potencjalnych klientów (lead scoring), raportowania i innych procesów. Platforma cieszy się uznaniem klientów i analityków branżowych dzięki swojej wiodącej aplikacji mobilnej i przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniom.

Doradztwo biura warszawskiego kancelarii Clifford Chance obejmowało kwestie transakcyjne oraz negocjowanie dokumentacji HR.

Partnerem odpowiedzialnym za projekt był Marcin Bartnicki, kierujący Grupą Sektora TMT w biurze warszawskim Clifford Chance. Transakcją na bieżąco kierował oraz prace zespołu na bieżąco koordynował Mateusz Stępień, senior associate z Departamentu Korporacyjnego. Ponadto w skład zespołu weszli następujący prawnicy: Krzysztof Hajdamowicz (counsel), Tomasz Szymura (counsel), Grzegorz Nowaczek (senior associate), Paweł Pogorzelski (senior associate), Dr Patrycja Szot (senior associate), Dr Bartosz Targański (senior associate), Antoni Wandzilak (senior associate), Konrad Rominkiewicz (associate), Aleksandra Ulatowska (associate) i Anna Wojciechowska (associate).