Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.11.2019 13:10 Publikacja: 14.11.2019 11:12
Foto: Bloomberg
A220-100 może zabierać 100-120 podróżnych, A220-300 — 120-150, natomiast Air France KLM, która zamówiła w Montrealu 60 tych samolotów jest zainteresowana jeszcze większą wersją; podczas prezentacji dla inwestorów pokazała slajd z A220-500.
- Nie jest tajemnicą, że istnieje możliwość powiększenia tego samolotu — powiedział Reuterowi Philippe Balducchi, szef spółki z Airbusem, który przejął w lipcu 2018 produkcję i sprzedaż tych samolotów wąskokadłubowych. Balducchi dodał na marginesie konferencji lotniczej w Kanadzie, że pierwszym zadaniem Airbusa było zapewnienie pozycji na rynku istniejącym wersjom samolotu serii C (CSeries). Następnie Airbus zadecyduje, jak rozwijać ten program. — Dziś nie mogę powiedzieć, czy będziemy mieć A220-500. To nie jest dla mnie najważniejsze, ale istnieje taki potencjał. Zobaczymy — stwierdził.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas