Bez sztucznej inteligencji w biznesie ani rusz

Zaawansowane algorytmy wkraczają na dobre do naszego życia.

Publikacja: 09.03.2016 21:00

Foto: 123RF

Do 2018 r. ponad połowa projektowanych aplikacji będzie posiadała wdrożenia z zakresu sztucznej inteligencji – szacuje firma badawcza IDC. Dane o użytkownikach i procesach są gromadzone oraz przetwarzane. Przekładają się na wzrost efektywności, a przy odpowiedniej skali – również na spadek kosztów. Szacuje się, że do 2020 r. zastosowanie sztucznej inteligencji w narzędziach biznesowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych przyniesie redukcję kosztów o nawet 60 mld dol.

Cel: skuteczna reklama

Pozostało 85% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika