fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Wolno przybywa abonentów z pakietami

123RF
Choć sprzedaż kilku usług jednemu klientowi to element strategii operatorów od lat, nadal mają sporo w tej kwestii do zrobienia.

23 proc., 14 proc., 17,9 proc. – tak w ciągu ostatnich trzech lat wahał się odsetek osób korzystających z pakietów usług operatorów telekomunikacyjnych. Informacje te płyną z raportu przygotowanego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Miniony rok przyniósł wzrost popularności pakietów, ale nie był rekordowy, choć operatorzy tacy jak Cyfrowy Polsat czy Orange Polska powiększali w tym czasie statystyki i podkreślali znaczenie konwergencji dla realizacji planów, by zatrzymać jak najwięcej cennych klientów. Z czego wynika ta rozbieżność?

Brak wyraźnego rynkowego trendu

Jak wynika z informacji, które uzyskaliśmy w UKE, nie jest to raczej kwestia metodologii czy zmiany pytań stawianych konsumentom. Brak wyraźnego trendu urząd jest skłonny tłumaczyć zmieniającą się atrakcyjnością oferty operatorów.

Z drugiej strony dane operatorów obejmują nie tylko klientów indywidualnych, ale również firmy. W przypadku Cyfrowego Polsatu, który na koniec ...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA