Reklama

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe są dla niej kobiecość i funkcjonalność.

Aktualizacja: 04.09.2016 13:34 Publikacja: 04.09.2016 13:20

Foto: materiały organizatora

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie, dzwony, ulica wciąż nosi rurki - i to rurki właśnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluźnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że większe znaczenie przywiązuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

Marka w najnowszej kolekcji pokazała naturalne tkaniny, wygodne dzianiny i tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatają się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki pojawiają się stylizacje nawiązujące do lat 70. Kolekcję dopełniają klasyczne, wygodne sukienki. Dominująca kolorystyka to szarość, granat i czerń, wzbogacona magentą i różem.

Pełen wyobraźni kontrast stanowiła suknia wieczorowa. W przeciwieństwie do stonowanej reszty kolekcji ta suknia w całości zrobiona jest ze srebrnych cekinów. Przyciąga wzrok skrząc się i połyskując.

Uzupełnieniem stylizacji „Chillout” są technologiczne gadżety. Modelki miały więc przy sobie tablety i okulary z innowacyjnymi szkłami zapewniającymi ochronę wzroku. - Unikalny design wpasowuje się w estetykę nowoczesnej i aktywnej kobiety biznesu - mówi Iwona Kossmann.

Reklama
Reklama

Na pokazie były m.in. Małgorzata Pieczyńska, Dorota Miśkiewicz, Anna Jurksztowicz, Laura Łącz, Paulina Drażba, Monika Zamachowska i Beata Chmielowska-Olech. Patronem medialnym pokazu była "Rzeczpospolita".

Iwona Kossmann poza modą jest aktywną menedżerką. 5 września obejmie stanowisko prezes Marquard Media Polska. Wcześniej kierowała wydawnictwem Bonnier Business Polska („Pulsu Biznesu”) oraz Deni Cler. Zasiadała też w zarządach Orange Polska i TP.

Kultura
Pomyśleć o tym, co nieoczywiste. Galeria sztuki afrykańskiej Omeny Mensah w Warszawie
Patronat Rzeczpospolitej
Gwiazdy rozświetlają Kinotekę! Drugi dzień BNP Paribas Warsaw SerialCon za nami
Patronat Rzeczpospolitej
Serialowa stolica – BNP Paribas Warsaw SerialCon 2025 z programem dla dzieci, młodzieży i mieszkańców Warszawy
Kultura
Muzeum Sztuki Nowoczesnej: „Kwestia kobieca 1550-2025”. Czy sztuka ma płeć?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy Laureatów Konkursu Dobry Wzór 2025
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama