Reklama

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe są dla niej kobiecość i funkcjonalność.

Aktualizacja: 04.09.2016 13:34 Publikacja: 04.09.2016 13:20

Foto: materiały organizatora

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie, dzwony, ulica wciąż nosi rurki - i to rurki właśnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluźnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że większe znaczenie przywiązuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Kultura
Arrasy i abakany na Wawelu. A także inne współczesne dzieła w królewskich komnatach
Kultura
„Halloween Horror Nights”: noc, w którą horrory wychodzą poza ekran
Kultura
Nie żyje Elżbieta Penderecka, wielka dama polskiej kultury
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama