Reklama

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe są dla niej kobiecość i funkcjonalność.

Aktualizacja: 04.09.2016 13:34 Publikacja: 04.09.2016 13:20

Foto: materiały organizatora

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie, dzwony, ulica wciąż nosi rurki - i to rurki właśnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluźnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że większe znaczenie przywiązuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

Marka w najnowszej kolekcji pokazała naturalne tkaniny, wygodne dzianiny i tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatają się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki pojawiają się stylizacje nawiązujące do lat 70. Kolekcję dopełniają klasyczne, wygodne sukienki. Dominująca kolorystyka to szarość, granat i czerń, wzbogacona magentą i różem.

Pełen wyobraźni kontrast stanowiła suknia wieczorowa. W przeciwieństwie do stonowanej reszty kolekcji ta suknia w całości zrobiona jest ze srebrnych cekinów. Przyciąga wzrok skrząc się i połyskując.

Uzupełnieniem stylizacji „Chillout” są technologiczne gadżety. Modelki miały więc przy sobie tablety i okulary z innowacyjnymi szkłami zapewniającymi ochronę wzroku. - Unikalny design wpasowuje się w estetykę nowoczesnej i aktywnej kobiety biznesu - mówi Iwona Kossmann.

Reklama
Reklama

Na pokazie były m.in. Małgorzata Pieczyńska, Dorota Miśkiewicz, Anna Jurksztowicz, Laura Łącz, Paulina Drażba, Monika Zamachowska i Beata Chmielowska-Olech. Patronem medialnym pokazu była "Rzeczpospolita".

Iwona Kossmann poza modą jest aktywną menedżerką. 5 września obejmie stanowisko prezes Marquard Media Polska. Wcześniej kierowała wydawnictwem Bonnier Business Polska („Pulsu Biznesu”) oraz Deni Cler. Zasiadała też w zarządach Orange Polska i TP.

Kultura
Sztuka 2025: Jak powstają hity?
Kultura
Kultura 2025. Wietrzenie ministerialnych i dyrektorskich gabinetów
Kultura
Liberum veto w KPO: jedni nie mają nic, inni dostali 1,4 mln zł za 7 wniosków
Kultura
Pierwsza artystka z niepełnosprawnością intelektualną z Nagrodą Turnera
Kultura
Karnawał wielokulturowości, który zapoczątkował odwilż w Polsce i na świecie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama