"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Producent napojów energetycznych Tiger Energy Drink 1 sierpnia opublikował grafikę przedstawiającą środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Producent przeprasza za opublikowaną reklamę

Aktualizacja: 09.08.2017 16:25 Publikacja: 09.08.2017 15:34

"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Firma Maspex z Wadowic jest producentem napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Codziennie na instagramowym profilu produktu pojawia się nowa kartka z kalendarza, która nawiązuje do przypadającego danego dnia święta lub rocznicy.

Podobnie było 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Zamieszczona tego dnia grafika przedstawia środkowy palec owinięty w czerwoną kokardę. Pod zdjęciem zamieszczono podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie".

Zamieszczony materiał znajdował się na profilu napoju od kilku dni. Internauci nie kryli oburzenia, pod zdjęciem pojawiło się mnóstwo negatywnych komentarzy. Materiał został usunięty.

Producenci wydali oświadczenie w sprawie opublikowanej grafiki. "Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu instragramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - przekazano w oświadczeniu. "Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy" - czytamy dalej.

Grafikę skomentowało Muzeum Powstania Warszawskiego.

Z profilu usunięto również kartkę wydaną 10 kwietnia. 

Firma Maspex z Wadowic jest producentem napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Codziennie na instagramowym profilu produktu pojawia się nowa kartka z kalendarza, która nawiązuje do przypadającego danego dnia święta lub rocznicy.

Podobnie było 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Zamieszczona tego dnia grafika przedstawia środkowy palec owinięty w czerwoną kokardę. Pod zdjęciem zamieszczono podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie".

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Społeczeństwo
Polaków jest coraz mniej. GUS podał nowe dane
Społeczeństwo
Co z Ukraińcami, których Kijów widziałby w wojsku? Urząd ds. cudzoziemców tłumaczy
Społeczeństwo
Groził, wyzywał i wybijał szyby. Policja nie widziała podstaw do interwencji
Społeczeństwo
W Warszawie wyją syreny alarmowe? Wyjaśniamy dlaczego
Społeczeństwo
Sondaż: Połowa Polaków za małżeństwami par jednopłciowych. Co z adopcją?
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?