Reklama

Rozwój biznesu zwiększa szanse na karierę partnera w Wielkiej Czwórce

Dla studentów marzących o pracy w czołowych firmach audytorsko-doradczych ukoronowaniem kariery jest stanowisko partnera. Ekspansja spółek zwiększa szanse na taki awans.

Publikacja: 07.07.2015 22:00

Dla studentów marzących ?o pracy w czołowych firmach audytorsko-doradczych ukoronowaniem kariery ?je

Dla studentów marzących ?o pracy w czołowych firmach audytorsko-doradczych ukoronowaniem kariery ?jest stanowisko partnera.

Foto: PhotoXpress

Aż pięć osób dołączyło z początkiem lipca do grona partnerów PwC w Polsce, która w tym miesiącu zaczęła swój nowy rok finansowy. To jedna z największych równoczesnych nominacji w historii polskiej spółki, która pod względem tempa rozwoju jest regionalnym liderem w PwC, będąc też kadrowym zapleczem dla biznesów firmy w innych krajach.

Podobny trend widać również w innych firmach audytorsko-doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki. W KPMG, która swój rok finansowy zaczyna 1 października, ostatnia duża seria nominacji miała miejsce jesienią 2014 r. Wtedy, wraz z początkiem października, grono partnerów firmy w Polsce powiększyło się aż o siedem osób (do 51). Jesienią tego roku do tego grona dołączą trzy kolejne osoby. – Liczba partnerów w KPMG w Polsce jest skorelowana z wielkością firmy: jej przychodami i planowanym wzrostem – wyjaśnia Andrzej Ścisłowski, senior partner i dyrektor generalny KPMG w Polsce, dodając, że obok 51 partnerów w strukturze firmy jest też 40 dyrektorów mających status junior partnera.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
Setki firm jest chętnych do testu krótszego czasu pracy. Czy to wystarczy?
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Reklama
Reklama