Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.07.2019 15:19 Publikacja: 11.07.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Chwilowe mody na niszowe alkohole dodają kolorytu polskiemu rynkowi napojów wyskokowych, gdzie tradycyjnie rządzą piwo i wódka. Zwłaszcza producenci tego ostatniego trunku mogliby tylko pomarzyć o wzroście sprzedaży, jaki notują obecnie włoskie wina musujące, likiery na bazie mleka, whisky, ale przede wszystkim piwo bez alkoholu.
Czytaj także: Wojna wódki z piwem. Akcyza to oręż w starciu alkoholi
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Złożone w Sejmie projekty Lewicy i Polski 2050 zakładają ograniczenia w handlu alkoholem oraz jego reklamie i pr...
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas