Reklama

Szefowa Uber Eats: Niższe prowizje zaszkodziłyby klientom, dostawcom i restauracjom

Platformy okazały się deską ratunku dla restauracji w czasie pandemii i wielu restauratorów zostało z nami nawet w miesiącach gdy restrykcje były już mniejsze - powiedziała Charity Safford, szefowa Uber Eats na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią w wywiadzie dla Business Insider Polska.

Aktualizacja: 02.02.2021 14:05 Publikacja: 02.02.2021 13:46

Szefowa Uber Eats: Niższe prowizje zaszkodziłyby klientom, dostawcom i restauracjom

Foto: Alejandro Cegarra/Bloomberg

W pierwszym polskim wywiadzie szefowa Uber Eats opowiedziała o spektakularnym wzroście zamówień Polaków poprzez platformę w czasie pandemii oraz odniosła się do krytyki zbyt wysokich opłat pobieranych przez firmy pośredniczące pomiędzy konsumentem a lokalami gastronomicznymi. W 2020 roku partia Razem apelowała o wprowadzenie mechanizmu ograniczającego prowizje takim firmom, jak Uber Eats i Glovo.

- Na polskim rynku inwestujemy aż w trzy segmenty. Inwestujemy w klientów - dzięki czemu możemy oferować im różnego rodzaju promocje, jak np.: bezpłatna dostawa, specjalne zniżki czy opcję „zamów jedną rzecz, a drugą dostaniesz za darmo”. Za tego rodzaju akcje, które cieszą się naprawdę ogromnym zainteresowaniem klientów, ktoś musi zapłacić - podreśliła Charity Safford.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama