Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2019 13:59 Publikacja: 28.06.2019 13:52
Foto: materiały prasowe
Wyjątkowe butelki powstały w ramach światowej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej", która pokazuje, że mimo wielu różnic, jakie dzielą ludzi na co dzień, wciąż potrafimy usiąść przy jednym stole i łączyć się przy wspólnym posiłku.
Bezpośrednim zaczątkiem współpracy artysty z firmą było wydarzenie „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, zorganizowane 24 czerwca na Placu Defilad w Warszawie. Kilkaset osób zebrało się wtedy przy wspólnym stole, rozmawiając o transformacji Polski po 1989 roku i słuchając opowieści o potrawach minionych 30 lat dziennikarki Basi Stareckiej. Tegoroczne wydarzenie sponsorowała Coca-Cola i wziął w niej udział między innymi Karol Radziszewski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas