Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Marek Skrętny: Piwna rewolucja zaczyna odgrywać dużą rolę

Małe browary skutecznie podgryzają większych, jednak nadal blisko 80 proc. rynku jest w rękach największych graczy – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu browaru Amber, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 07.11.2017 12:25 Publikacja: 07.11.2017 12:22

#RZECZoBIZNESIE: Marek Skrętny: Piwna rewolucja zaczyna odgrywać dużą rolę

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniał, że podmioty warzące mniejsze ilości piwa są już objęte ulgą akcyzową. - Kolejna obniżka o której mówi Morawiecki objęłaby szerszą grupę browarów. Pozwoliłoby to jeszcze bardziej urealnić kosztowo to, co małe browary oferują rynkowi piwa - tłumaczył Skrętny.

Przyznał, że rynek piwa w Polsce jest wolumenowo w miarę ustabilizowany. - Najlepiej rokują w tej chwili mali producenci, którzy oferują piwa niszowe. Zjawisko piwnej rewolucji zaczyna odgrywać dużą rolę, również pod względem wolumenu – ocenił.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement