Aktualizacja: 16.09.2018 21:00 Publikacja: 16.09.2018 21:00
Foto: 123RF
Każdy w pracy chce wiedzieć, na czym stoi. Czy dobrze wykonuje swoje obowiązki i czy sprostał wymaganiom szefa. A może coś poszło źle i trzeba nad czymś popracować?
Informacja zwrotna jest nam w pracy potrzebna jak tlen do życia. – Odpowiada na nasze najważniejsze potrzeby. Przede wszystkim na potrzebę rozwoju – podkreśla Sebastian Bekiersz, ekspert ds. rozwoju talentów i projektów HR w agencji zatrudnienia ManpowerGroup. – Pracownik bez oceny nie może się rozwijać – nie wie, czy dane zadanie wykonuje poprawnie i nie wie również, co może zrobić, aby wykonywać je lepiej – wyjaśnia Bekiersz.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas