„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Klasyczna trylogia „The Bard's Tale" ukazała się w latach 1985–1988. Dla współczesnych graczy to czasy prehistoryczne, epoka dinozaurów, a jak nie dinozaurów, to przynajmniej mamutów. Internetu wtedy nie było, a z istnienia myszek komputerowych mało kto zadawał sobie sprawę. Nie stosowano płyt DVD, trójwymiarowych animacji oraz typowej dla współczesnych gier typu role-playing pełnej swobody rozgrywki.

Publikacja: 19.10.2018 18:00

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Foto: materiały prasowe

Tymczasem dzięki serwisowi Kickstarter służącemu do zbierania funduszy m.in. na produkcję gier powstała właśnie czwarta część kultowej serii. Czwarta, a nawet piąta, gdyż w 2004 r. do sklepów trafiło kolejne „The Bard's Tale", nawiązujące do oryginału, lecz opowiadające zupełnie inną historię. „Barrow's Deep" to tymczasem powrót na stare śmieci, niby takie same, a jednak całkowicie odmienione dzięki zastosowaniu nowych technologii.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Portugalska rewolucja goździków. "Spotkałam wiele osób zdziwionych tym, co się stało"
Plus Minus
Kataryna: Ministrowie w kolejce do kasy
Plus Minus
Decyzje Benjamina Netanjahu mogą spowodować upadek Izraela
Plus Minus
Prawdziwa natura bestii
Plus Minus
Śmieszny smutek trzydziestolatków