Autobranding, czyli co łączy Maffashion i Kim Kardashian

Zaprezentować się, spodobać, zdobyć fanów. A potem wykorzystać możliwości kryjące się w internecie, żeby wzmocnić siłę rażenia. Tak spreparowany wizerunek można już sprzedać. Całkiem drogo. Na tym polega autobranding.

Publikacja: 16.11.2018 09:00

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Foto: reporter

Jej kariera zaczęła się od erotycznego wideo, potem były seriale, reality show, botoksy i rozwody. On raper, producent, projektant mody. Ich ślub miał być ślubem stulecia. Ostatecznie nie pozwolono im go wziąć w Wersalu (koniec końców pobrali się we Florencji), ale w podparyskim pałacu odbyło się przyjęcie dzień przed ceremonią. Było bogato i z przepychem: porsche panamera, orszak straży konnej w perukach i strojach z XVIII wieku, muszkieterowie bijący w bębny, karoce z przyciemnionymi szybami, barokowa muzyka, fajerwerki.

Pozostało 96% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Walka o szafranowy elektorat
Plus Minus
„Czerwone niebo”: Gdy zbliża się pożar
Plus Minus
Dzieci komunistycznego reżimu
Plus Minus
„Śmiertelnie ciche miasto. Historie z Wuhan”: Miasto jak z filmu science fiction
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Plus Minus
Irena Lasota: Rządzący nad Wisłą są niekonsekwentnymi optymistami