UKNF porządkuje standardy komunikacji w mediach społecznościowych

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował w ubiegłym tygodniu projekt stanowiska, dotyczącego wykorzystywania przez podmioty nadzorowane mediów społecznościowych (SM).

Aktualizacja: 31.08.2021 12:35 Publikacja: 31.08.2021 12:31

UKNF porządkuje standardy komunikacji w mediach społecznościowych

Foto: Adobe Stock

Lista zaleceń urzędu to dla wielu organizacji już standard. Dla tych, które do tej pory nie usystematyzowały zarzadzania tym obszarem dostosowanie się do wymogów nakreślonych przez regulatora może być dużym wyzwaniem – zwłaszcza w pierwszym etapie wdrożenia. Niestety, niektóre z proponowanych standardów mogą pozbawić wiodące, merytoryczne profile instytucji finansowych w social mediach ich unikalnego charakteru, lub co najmniej ograniczyć spontaniczność komunikacji, tak cenioną w SM.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Iwona Trusewicz: Rodeo po rosyjsku, czyli jak ujeździć Amerykę
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Nie tylko meble. Polska gospodarka wpada w pułapkę
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem