Zarządcy i właściciele galerii nawet 40 proc. eventów organizują z myślą o najmłodszych. To dziś konieczne. Wielkopowierzchniowe centra handlowe poszerzają ofertę rozrywkową, bo muszą jakoś radzić sobie z rosnącą konkurencją e-commerce i z ograniczeniem handlu w niedziele. Ale nie tylko.

Młodych klientów handlowcy przyciągają także z innego powodu. Jak wynika z badania „Kids Power" agencji IQS, dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Są świadome marek i współdecydują nie tylko o wyborze ubrań czy smartfona dla siebie, ale nawet drogiego sprzętu RTV, AGD czy mebli do domu. Szacuje się też, że najmłodsi Polacy, w wieku 3–16 lat, mają do dyspozycji łącznie... 5 mld zł rocznie.

Handlowcy chętnie więc kuszą młodych klientów, by sięgać także do tych najmniejszych kieszeni. ©?