Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Renault przedstawi za kilka miesięcy nową strategię, aby skorygować luki w obecnej, które zaciążyły na obrotach w III kwartale i zmusiły do obniżenia rocznych założeń

Publikacja: 26.10.2019 12:14

Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Foto: Bloomberg

Francuska grupa szukająca nowych partnerów przemysłowych, aby zrównoważyć spadek sprzedaży u Nissana i Daimlera przystąpiła do całkowitej zmiany ambitnego planu „Drive the future" uruchomionego pod koniec 2017 r. przez Carlosa Ghosna, w czasie, gdy Renault osiągał rekordowe wyniki w sojuszu z Nissanem i Mitsubishi. Dwa lat później okazało się, że tamta strategia poniosła fiasko.

Nissan osłabiony polityką dużych rabatów w Stanach, aby zwiększać tam sprzedaż obniżył na początku roku prognozę rocznych wyników, teraz zamierza sprzedać dwie fabryki w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Renault zrobił to samo tydzień temu na skutek pogorszenia się sytuacji na jego rynkach i zmniejszenia sprzedaży przez partnerów — stwierdził Reuter.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama