Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna Polska kupuje Wakacje.pl i easygo.pl

Internetowa grupa przejmuje spółkę Enovatis, właściciela portali Wakacje.pl i easygo.pl.

Publikacja: 20.12.2015 07:14

Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski

Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski

Foto: Jerzy Dudek

Jak podaje WPH, przychody Enovatis za 2014 r. wyniosły 26,6 mln zł, a zysk operacyjny po wyeliminowaniu amortyzacji wyniósł 6,2 mln zł. - W okresie ostatnich 12 miesięcy zakończonym 30 listopada 2015 r. niezaudytowane przychody spółki wyniosły 32,4 mln zł, a zysk operacyjny po wyeliminowaniu amortyzacji wyniósł 8,5 mln zł – podano.

Przejęta spółka operuje w obszarze turystyki. Należą do niej portale wakacje.pl, easygo.pl i wypoczynek.pl. - Spółka operuje w czterech segmentach: pakietowej turystyki wyjazdowej i turystyki wypoczynkowej, sprzedaży biletów lotniczych oraz pośrednictwie w rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce i na świecie – podano w komunikacie. Enovatis sprzedaje pakiety wycieczkowe i ubezpieczeniowe przez Internet. Współpracuje z biurami turystycznymi Itaka, Rainbow, Exim Tours, Wezyr Holidays, Neckermann i Sun&Fun. -Zakup Enovatis to największa transakcja od połączenia WP i o2. Znacząco zbliża nas do przyjętego wówczas strategicznego celu, jakim jest osiągnięcie 50 proc. przychodów i EBITDA grupy z rynku e-commerce – komentuje w komunikacie WPH Jacek Świderski, prezes WPH.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama