Reklama

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Znamy pierwsze wyniki badania Nielsen Media Polska pokazującego, jak telewizja klasyczna traci uwagę widza.

Publikacja: 29.09.2020 20:59

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Foto: Adobe Stock

Średnio około pół godziny dziennie Polak poświęca na oglądanie strumienia wideo z internetu na urządzeniach mobilnych: laptopie, tablecie i smartfonie – wynika z danych z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo firmy badawczej Nielsen Media Polska.

„Rzeczpospolita" uzyskała jako pierwsza wgląd w informacje, których dostarcza nowe badanie, a które mogą być cenne dla reklamodawców i producentów wideo.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama