Reklama
Rozwiń

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Znamy pierwsze wyniki badania Nielsen Media Polska pokazującego, jak telewizja klasyczna traci uwagę widza.

Publikacja: 29.09.2020 20:59

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Foto: Adobe Stock

Średnio około pół godziny dziennie Polak poświęca na oglądanie strumienia wideo z internetu na urządzeniach mobilnych: laptopie, tablecie i smartfonie – wynika z danych z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo firmy badawczej Nielsen Media Polska.

„Rzeczpospolita" uzyskała jako pierwsza wgląd w informacje, których dostarcza nowe badanie, a które mogą być cenne dla reklamodawców i producentów wideo.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji