Reklama
Rozwiń
Reklama

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Znamy pierwsze wyniki badania Nielsen Media Polska pokazującego, jak telewizja klasyczna traci uwagę widza.

Publikacja: 29.09.2020 20:59

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Foto: Adobe Stock

Średnio około pół godziny dziennie Polak poświęca na oglądanie strumienia wideo z internetu na urządzeniach mobilnych: laptopie, tablecie i smartfonie – wynika z danych z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo firmy badawczej Nielsen Media Polska.

„Rzeczpospolita" uzyskała jako pierwsza wgląd w informacje, których dostarcza nowe badanie, a które mogą być cenne dla reklamodawców i producentów wideo.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama