Aktualizacja: 01.06.2017 22:35 Publikacja: 01.06.2017 22:07
Foto: 123RF
Na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Kantar MillwardBrown sprawdziło, jak odbierana jest przez czytelników reklama w prasie drukowanej w porównaniu z reklamami cyfrowymi publikowanymi w sieci na portalach nienależących do wydawców prasy. Badania przeprowadzane z wykorzystaniem urządzenia śledzącego ruch gałek ocznych wypadły na zdecydowaną korzyść papierowych artykułów i reklam.
– W badaniu mierzono reakcję respondentów pod względem: liczby spojrzeń, która mówi, ile elementów przekazu respondenci są w stanie zauważyć (miara uwagi), średniego czasu spojrzenia, czyli miary skupienia, oraz szerokości źrenicy, który to parametr oznacza stopień zaangażowania emocjonalnego. Badanie wykazało, że pod względem liczby spojrzeń przewaga prasy nad internetem jest bardzo duża. Pod względem czasu spojrzenia przewagę ma internet. Z kolei zaangażowanie emocjonalne to znowu domena prasy – podaje PBC.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas