Reklama

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Przejęcie na rynku mediów kobiecych. Wydawnictwo Burda Media Polska kupi swego rywala, spółkę Edipresse Polska, jednego z największych wydawców tytułów dla kobiet.

Aktualizacja: 06.05.2021 12:05 Publikacja: 06.05.2021 11:36

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Foto: materiały prasowe/ Burda Media

Po latach konkurencji o polski rynek mediów kobiecych Niemcy i Szwajcarzy doszli do porozumienia. Należąca do niemieckiego koncernu Burda Media Polska podpisała ze szwajcarską Edipresse Group umowę dotyczącą kupna jej polskiej spółki wydawniczej, Edipresse Polska.

W rezultacie flagowe polskie tytuły Edipresse, w tym magazyny „Viva", „Viva!Moda" i „Party", trafią do Burda Media Polska, która wydaje ok. 20 tytułów, w tym „Galę", „Glamour", „Claudię", „Elle" i „Dobre Rady". Wraz z tytułami Edipresse Burda przejmie również jej serwisy internetowe w tym Wizaz.pl, Polki.pl i uruchomiony niedawno Modago.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama