Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta Polska rozwija e-commerce

Poczta Polska analizuje nowe technologie e-commerce i prognozuje,jak będzie rozwijał się ten rynek.

Publikacja: 07.01.2016 10:12

Poczta Polska rozwija e-commerce

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

– Poczta Polska (PP) jest silnym partnerem branży e-commerce w naszym kraju i w związku z tym trzymamy rękę na pulsie. Chcemy wiedzieć, co jest ważne dla handlu internetowego i co nas czeka w przyszłości. Warto przyglądać się też rozwiązaniom, które są nowinkami na Zachodzie, bo niedługo powinny zawitać również do Polski – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor zarządzający sprzedażą w PP.

Wśród ważnych aspektów, które mogą determinować rozwój e-handlu w przyszłości, analitycy Poczty wymieniają: handel transgraniczny, m-commerce (handel z wykorzystaniem urządzeń mobilnych), rozwój usługi click&collect (np. paczkomaty), dynamiczne zarządzanie dostawą, same day delivery (dostawy tego samego dnia), a także rozwiązania crowdsourcingowe w branży przesyłek (tzw. uberyzacja, czyli wykorzystanie konsumentów w procesie logistycznym). W Polsce, istotne znaczenie może mieć też e-fulfillment (pełna obsługa logistyczna sklepów internetowych) oraz ustawa nakładająca podatek na sklepy wielko powierzchniowe. Ta ostatnia, zdaniem ekspertów, może przyczynić się do przeniesienia części biznesu do internetu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama